Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Ηρθε ξανά η ώρα,η Ελληνική Φλόγα να φουντώσει στις καρδιές των Ελλήνων!


Με έχετε ξεχάσει....
Είμαι μεγάλη,όχι σε στρέμματα σαν άλλες,αλλά σε ηλικία...
Είμαι η μάνα σας,που στο χώμα μου γεννηθήκατε και μεγαλώσατε εδώ και χιλιάδες χρόνια...
Είμαι αυτή που γέννησε παιδιά που την δόξασαν και την έκαναν 2 φορές βασίλισσα του κόσμου....Είμαι αυτή που τα παιδιά της φώτησαν με το μυαλό τους,με την παλλικαριά τους,με το μεγαλείο της ψυχής και της καρδιάς τους ολόκληρο τον κόσμο...
Είμαι η μάνα που είναι τυλιγμένη περήφανα με γαλανόλευκο μανδύα,ποτισμένο με το αίμα των παιδιών της ανά τους αιώνες,που δεν άφηναν κανέναν να την πειράξει...
Γιατί τους είχα δώσει όλο το δικαίωμα να είναι περήφανα για εμένα,όλα τα εφόδια να θεωρούν τους εαυτούς τους,τους πιο τυχερούς ανθρώπους στη γη,μόνο και μόνο που γεννήθηκαν από εμένα.....
Κι όμως.....
Εσείς τα μικρότερα παιδιά μου,με έχετε ξεχάσει....δεν διδαχτήκατε από τα μεγαλύτερα αδέλφια σας τίποτα...
Αφήσατε τον καθένα να ασελγεί πάνω μου....Να λέει τον μανδύα μου..."πανί"!!!
Να λέει εμένα πόρνη....
ΠΟΙΑΝ?
ΕΜΕΝΑ!!!!
Που το μεγαλείο μου το αναγνώριζαν ακόμα και οι εχθροί μου!
Αφήσατε κάποιον,με το όνομα "ΚΡΑΤΟΣ",να μου φαίρεται πρόστυχα και πιο ξεδιάντροπα και από γυναίκα του δρόμου!
Κι εσείς τα παιδιά μου....κάθεστε και τον κοιτάτε....
ΑΜΕΤΟΧΑ!
ΑΔΙΑΦΟΡΑ!...................
Έχω κάνει πολλά...κι έχω αντέξει ακόμα πιο πολλά....
ΑΛΛΑ...την δύναμη να αναστήσω τα ένδοξα παιδιά του παρελθόντος δεν την έχω...
Όπως και σαν μάνα,δεν έχω την δύναμη να μισήσω κανένα από τα παιδιά μου,όσο αδιάφορο και αν είναι...
Όσο και αν με έχει πονέσει...
ΕΛΠΙΖΩ μόνο....το φως από το όνομα που κουβαλάτε,να σας ανοίξει τα μάτια και να δείτε τι κακό μου κάνετε
...ΤΙ ΚΑΚΟ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΣΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΑΣ....
....ΕΛΛΑΔΑ!

Hellenic Flame

Δεν υπάρχουν σχόλια: