Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Κωνσταντίνα Κ....Μια συνταρακτική εξομολόγηση 25 χρόνια μετά τον άδικο χαμό του πατέρα της από τρομοκρατική ενέργεια

http://www.infoblog.gr/wp-content/uploads/2011/04/tromokratiki.jpeg
Αυτη ειναι μια επιστολη που εστειλα στην βουλη των ελληνων και επειδη ξερω πωσ ποτε δεν προκειτε
να βγει κατι παραεξω απλα σας την επισυναπτω.....αξιζει εστω απλα να την διαβασετε.....δεν αποζητω
κατι απο εσας απλα εκφραζω την αποψη μου και την οργη μου. ευχαριστω εκ των προτερων.
''ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ'

ΠΡΟΣ: ΚΥΡΙΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
ΚΥΡΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
ΚΥΡΙΟΥΣ & ΚΥΡΙΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

Καλημέρα σας ονομάζομαι Κωνσταντίνα Κ. Θα ήθελα να μου απαντήσετε σε κάποια ερωτήματα που έχω εδώ και 26 χρόνια..
Στις 24 Νοεμβρίου το 1985 ο πατέρας μου πέθανε σε αεροπειρατεία από ισραηλίτες τρομοκράτες, τότε εγώ ήμουν 6 ½ μηνών βρέφος και ο αδερφός μου 3 ετών.
Από τότε κανείς από την εκάστοτε κυβέρνηση δεν ενδιαφέρθηκε, δεν αναρωτήθηκε πως η μητέρα μου, μια κοπέλα 25 ετών, τα βγάζει πέρα με δυο μωρά παιδιά. Από το κράτος αυτό που λέγεται Ελλάδα δεν αποζημιωθήκαμε ποτέ, θα μου πείτε τα λεφτά θα κάλυπταν το κενό;
ΟΧΙ αλλά θα μπορούσα εγώ και ο αδερφός μου να μεγαλώσουμε λίγο πιο αξιοπρεπέστατα και μεγαλώνοντας να σπουδάζαμε αυτό που είχαμε ονειρευτεί ως παιδιά. Αυτό το δικαίωμα μου το στερήσατε εσείς κύριοι υπουργοί και πρωθυπουργοί. Και σας ρωτώ τα δικά σας παιδία γιατί να διαφέρουν από εμένα και να είναι προνομιούχα;
Η μητέρα μου παίρνει μια σύνταξη των 430 ? και μόνο το ενοίκιο της είναι 300 ?. Μπορείτε να μου πείτε πως θα επιβιώσει με 130 ? μια γυναίκα 50 ετών με προβλήματα υγείας και χωρίς ασφάλιση; Βλέπετε δεν είχε το προνόμιο να μπορεί να παντρευτεί και να συνεχίζει να παίρνει την σύνταξη της όπως συνέβη με την κυρία Μπ... ούτε να παίρνειτην τρομοκρατική σύνταξη που δίνει το κράτος σαν αυτή που παίρνει επίσης η κυρία Μπ....
Κόψατε το ΕΚΑΣ από τις υψηλές συντάξεις, θεωρείτε πως η μητέρα μου παίρνει υψηλή σύνταξη για να της κόψετε το ΕΚΑΣ; Από παιδί στο σχολείο μου δίδαξαν να σέβομαι και να τιμώ τους προγόνους μου γιατί έτσι λέει το σύνταγμα και η θρησκεία μου. Εγώ σαν ΕΛΛΗΝΙΔΑ τους τίμησα, εσείς; Τους νόμους εσείς του ψηφίζετε και εσείς πρώτοι τους παραβλέπετε.
Πείτε μου σας παρακαλώ πως μπορείτε να είστε φίλοι με ΤΟΥΡΚΟΥΣ και ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ όταν αυτοί σκότωσαν τους προγόνους σας έκλεψαν την ιστορία της χώρας σας για να μπορείτε εσείς σήμερα να είστε ελεύθεροι; Πως ζητάτε την ψήφο μου; Να σας υποστηρίξω δηλαδή στην καταστροφή της χώρας μου;
Στην καταστροφή του μέλλον των παιδιών μου; ΟΧΙ κύριοι αρνούμαι. Μου ζητάτε να πληρώσω χρέη του κράτους, ποια χρέη; Αυτά που εσείς κλέψατε για να ζείτε σε τεράστιες βίλες αυθαίρετες, για να σπουδάζουν τα παιδιά σας στο εξωτερικό εις βάρος της δικής μου ζωής εδώ και 26 χρόνια;
Συγνώμη αλλά δεν τα φάγαμε μαζί εσείς οι 300 τα φάγατε εσείς και να τα πληρώσετε. Βάλατε στην χώρα μου ξένους μετανάστες, με ρωτήσατε αν τους θέλω; Είμαστε η μόνη χώρα με τόσες διαφορετικές εθνικότητες. Τους δώσατε δουλειά, στέγη, ασφάλιση, άσυλο και προστασία.
Τους δώσατε το δικαίωμα να σκοτώνουν, να βιάζουν και να κλέβουν ελεύθεροι, γιατί το μόνο που τους κάνετε είναι να τους ξαναστέλνετε μετά από κάτι τέτοιο πίσω στην χώρα τους, πράγμα που δεν τους νοιάζει γιατί όσο δούλευα εδώ τα χρήματα τους τα έστελναν στην χώρα τους.
Αφού λοιπόν εδώ στον τόπο που ζουν, στον τόπο που τους δίνει ψωμί δεν συνεισφέρουν οικονομικά για ποιο λόγο τους βάλατε μέσα στη χώρα μας, μέσα στα σπίτια μας; Θα σας πω εγώ το γιατί, απλά για να έχετε περισσότερους ψήφους, μιας και ξέρετε πως ο ελληνικός λαός έχει χορτάσει από τα λόγια σας και δεν είδε ποτέ τις πράξεις σας και ίσως δεν σας επέλεγε ως κυβερνών κώμα για να μπορείτε εσείς και οι οικογένειες σας να ζείτε πλουσιοπάροχα.
Το 2002 τον Απρίλιο γράφω την έκθεση που γράφουν όλα τα παιδιά του λυκείου για την ''ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ''. Το θέμα της;.ο τρόπος που πέθανε ο πατέρας μου και πως με αντιμετώπισε το κράτος. Ο λόγος που το έγραψα;
Να την δει ένας από του 300 που είστε εκεί μέσα και να με βοηθήσει να βρω το δίκιο της μνήμης του αδικοχαμένου πατέρα μου.και τελικά η έκθεση μου γίνεται δεκτή και εκλέγομαι να εκπροσωπήσω την περιφέρεια μου και τα νυχτερινά σχολεία, μιας και ήμουν η μόνη μαθήτρια από νυχτερινό σχολείο από την περιφέρεια της Αττικής που εκλέχτηκε.
Τον Ιούλιο γίνομαι μητέρα και τον Σεπτέμβρη εκπροσωπώ κανονικά το σχολείο μου στην ''ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ'' για πέντε ημέρες. Μιλώ σε προσωπικό επίπεδο με τον τότε πρόεδρο της βουλής για το θέμα του πατέρα μου και η απάντηση του ήταν πως θα το κοιτούσε και θα έπραττε αναλόγως.
Υπόσχεση που δεν τηρήθηκε ποτέ ..τελειώνω το λύκειο με αρκετά καλή βαθμολογία για μαθήτρια νυχτερινού και υποχρεώσεις μητέρας.18,7 σας λέει κάτι; Αν όμως αυτή την βαθμολογία την είχε ένα παιδί μεταναστών θα το τιμούσατε κιόλας με επαίνους.τα ελληνόπουλα όμως; Τα θυμάστε μόνο στις εθνικές εορτές όταν πρέπει να παρελάσουν και να σας χαιρετήσουν. Και γιατί παρακαλώ να το κάνουν; Τι καλό κάνατε για τη χώρα μας που να αξίζει τον σεβασμό των παιδιών;
Δεν μεγάλωσα στην εποχή της ''ΧΟΥΝΤΑΣ'' δεν γνωρίζω σε προσωπικό επίπεδο πως ήταν αλλά από ιστορίες που έχω ακούσει από την οικογένεια μου έχω μια μικρή εικόνα στο μυαλό μου. Σας ρωτώ λοιπόν μήπως και τώρα δεν έχουμε χούντα; Όταν μου επιβάλετε να πληρώνω χρέη που εγώ δεν έκανα, όταν μου επιβάλετε να σταματήσω να καπνίζω όταν βγαίνω για τον καφέ μου αλλά τους φόρους από τα τσιγάρα θέλετε να τους εισπράττετε , όταν μου επιβάλετε την αύξηση στα τρόφιμα που καλλιεργούνται μέσα στην ίδια μου την χώρα; ΝΑΙ κύριοι ΧΟΥΝΤΑ είναι και αυτή αλλά για να χαϊδέψω τα αυτιά σας είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΟΥΝΤΑ
Πλέων ως μητέρα πείτε μου τι να μάθω στο παιδί μου; Να σέβεται και να εκτιμά αυτή την χώρα, όταν αυτή η χώρα έχει καταστρέψει το μέλλον του; Όταν πριν ακόμα γεννηθεί είναι ήδη χρεωμένος για τα επόμενα 20 χρόνια της ζωής του χωρίς να έχει ερωτηθεί αν αυτό το θέλει; Να υπηρετήσει την πατρίδα του; Για ποιο λόγο; Αφού τα σύνορα είναι εικονικά, αφού παράνομοι και μη εσείς τους κάνετε νόμιμους προς δικό σας όφελος, το όφελος όμως αυτών των παιδιών στα σύνορα ποιος το κοιτάει; Τις εκατοντάδες μάνες που έχασαν γιούς ποιος τις σκέφτηκε; Θα σας πω εγώ ΚΑΝΕΙΣ.
Δουλεύουμε για να έχουμε ασφάλιση.ποια ασφάλιση; Που κανένα νοσοκομείο δεν μας καλύπτει σε τίποτα; Άρα μας λέτε πως όποιος δεν έχει λεφτά πρέπει να περιμένει 2 και 3 μήνες για να του κλείσουν ραντεβού και αν σταθεί τυχερός και ζήσει να μπορέσει να πάει..
Αυτά και πολλά άλλα έχετε κάνει.και σας θέτω το ερώτημα και σας προκαλώ ελάτε να ζήσετε 1 μήνα με τον τρόπο που ζούμε εμείς, εκεί που ζούμε εμείς, με τις υποχρεώσεις που έχουμε εμείς, με τις αυξήσεις που μας έχετε επιβάλλει εσείς, με τους μισθούς που μας δίνετε εσείς και τότε αν τα καταφέρετε εσείς θα μπορέσουμε και εμείς. Γιατί ΕΜΕΙΣ μπορούμε να ζήσουμε όπως εσείς, αλλά εσείς δεν μπορείτε να ζήσετε όπως εμείς!!!!!!

Σας παραθετω και μια σχετικη σελιδα που αναφερετε σχετικα με τα δημοσιευματα των τοτε εφημεριδων με το ατυχημα του πατερα μου.....

http://www.inews.gr/96/23111985-Egypt-Air-648-25-chronia-meta.htm
http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=1044121&publDate=
http://news.bbc.co.uk/onthisday/hi/dates/stories/november/24/newsid_4356000/4356024.stm


υγ.: καλη η βοηθεια στις χωρες που εχουν πληγει απο την τρομοκρατεια αρκει πρωτα να εχουμε βοηθησει πρωτα τα δικα μας παιδια ..ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ..

ΜΕ ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΛΥΠΗ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Κ.

Infoblog.gr : Κωνσταντίνα σε ευχαριστούμε για το εκπληκτικό αυτό σου κείμενο και είναι τιμή μας που το δημοσιεύουμε.
Να θυμίσουμε σε σχετικά άρθρα τι είχε γίνει 25 χρόνια πριν...
Εφημερίδα Ριζοσπάστης:
Οι αεροπειρατείες στο προσκήνιο. Στις 14 του Ιούνη δύο Αραβες καταλαμβάνουν αεροσκάφος της αμερικανικής εταιρίας TWA λίγη ώρα μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο του Ελληνικού. Μετά από μια πραγματική Οδύσσεια των επιβατών και των μελών του πληρώματος, η αεροπειρατεία τελειώνει στις 30 του Ιούνη στη Δαμασκό. Η υπόθεση αυτή ήταν η αφορμή για την έκδοση «ταξιδιωτικής οδηγίας» από την κυβέρνηση των ΗΠΑ, με την οποία οι Αμερικανοί πολίτες καλούνταν να μην επισκέπτονται την Ελλάδα, ενώ ζητούνταν από τις αεροπορικές εταιρίες να μην πραγματοποιούν πτήσεις προς το αεροδρόμιο του Ελληνικού, λόγω των «ελλιπών μέτρων ασφαλείας».
Στις 23 του Νοέμβρη μια νέα αεροπειρατεία ξεκινά από το Ελληνικό. Πέντε άνδρες, που αυτοαποκαλούνται μέλη της «Αιγυπτιακής Επανάστασης», καταλαμβάνουν ένα αεροσκάφος των αιγυπτιακών αερογραμμών που εκτελεί την πτήση Αθήνα - Κάιρο λίγο μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο του Ελληνικού και, υπό την απειλή όπλων, αναγκάζουν τον πιλότο να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο Λούκα της Μάλτας. Ο πρωθυπουργός της Μάλτας αρνείται να ικανοποιήσει το αίτημα των αεροπειρατών για ανεφοδιασμό του αεροσκάφους και αυτοί απαντούν με την εκτέλεση επτά επιβατών. Τα χαράματα της 24ης του Νοέμβρη φθάνουν στο αεροδρόμιο 75 Αιγύπτιοι κομάντος, συνοδευόμενοι από τρεις Αμερικανούς αξιωματικούς. Γύρω στις 8 το βράδυ 25 κομάντος προχωρούν σε μια πραγματικά εγκληματική επιχείρηση εφόδου: παραβιάζουν τις εισόδους της ατράκτου χρησιμοποιώντας εκρηκτικά. Οι αεροπειρατές απαντούν με ρίψη χειροβομβίδων και οι επιβάτες βρίσκονται μεταξύ διασταυρούμενων πυρών. Αυτόπτες μάρτυρες θα δηλώσουν ότι οι κομάντος πυροβολούσαν μέσα στο αεροσκάφος ή και στο διάδρομο προσγείωσης κατά των πανικόβλητων επιβατών που προσπαθούσαν να δραπετεύσουν. Ο απολογισμός της τραγωδίας είναι 60 νεκροί, εκ των οποίων 8 παιδιά και ένα βρέφος 16 μηνών, και 26 τραυματίες. Σκοτώνονται επίσης και τέσσερις αεροπειρατές. Με προκλητική ανακοίνωσή της, η κυβέρνηση της Αιγύπτου προσπαθεί να καλύψει την εγκληματική δράση των στρατιωτών και χαρακτηρίζει επιτυχημένη την επιχείρηση, η οποία πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη των κυβερνήσεων του Ισραήλ, της Αγγλίας και των ΗΠΑ. Λίγες μέρες πριν την επίθεση των Αιγυπτίων κομάντος, ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Τζορτζ Σουλτς, σε τηλεοπτική του συνέντευξη είχε εκφράσει την άποψη ότι ο μοναδικός αποτελεσματικός τρόπος για την πάταξη των τρομοκρατών είναι «να τους αντιμετωπίσεις με καραμπίνα με διπλή κάννη».

infoblog.gr
eglimatikotita

Δεν υπάρχουν σχόλια: