Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΟΥ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΟΛΑΓΝΕΙΑΣ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΚΩΣΤΑ ΓΙΑΝΝΑΡΗ


"ΤΟ ΑΣΥΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ"!!!! "ΟΙ ΡΑΘΥΜΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ": Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΟΥ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΟΛΑΓΝΕΙΑΣ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΚΩΣΤΑ ΓΙΑΝΝΑΡΗ! Το ότι ο "καλλιτεχνικός χώρος" έχει αλωθεί εδώ και δεκαετίες από ανθέλληνες αναρχοαριστερούς,είναι γνωστό.Πρόκειται ίσως για τη μεγαλύτερη σφηκοφωλιά γραικύλων,μετά τους "καθηγητάδες" Πανεπιστημίου.Όμως,το να παραληρεί κανείς ασυγκράτητα υπέρ των λαθρομεταναστών,την ώρα που ΤΟ 90% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΖΗΤΑΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΛΑΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ 70% ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ,ΣΥΝΙΣΤΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ! Δείτε λοιπόν τι είπε ο Κώστας Γιάνναρης,σκηνοθέτης της ταινίας "Όμηρος" (ξέρετε,εκείνη με τον Αλβανό που πήρε λεωφορείο με ομήρους επιβάτες,για να σκοτώσουν τελικά οι συμπατριώτες του όχι μόνον εκείνον,αλλά κι έναν Έλληνα επιβάτη) στην κρατικοδίαιτη εφημερίδα Free Sunday του "δεξιού" Κύρτσου (σημειωτέον,κάθε βδομάδα κάνει ανελλιπώς λαθροπροπαγάνδα):

-Το νέο σας φιλμ περιγράφει την ιστορία 30 μεταναστών που σώζονται από τον καπετάνιο ενός ελληνικού δεξαμενόπλοιου. Δεν μπορώ να αντισταθώ και θα ζητήσω ένα σχόλιό σας για την κατάληψη της Νομικής από τους μετανάστες:

"Δυστυχώς, δεν το παρακολούθησα όσο θα ήθελα, γιατί ήμουν 16 ώρες στο μοντάζ και ενημερωνόμουν ελάχιστα. Ήθελα όμως να κατέβω μαζί τους στη Νομική. Ήταν η πρώτη φορά που μια ανθρώπινη ομάδα χρειάστηκε πραγματικά το πανεπιστημιακό άσυλο. Μια ομάδα κολασμένων, που βρίσκεται έξω από κάθε κοινωνία, είχε πραγματικά ανάγκη το άσυλο. Και κάποιοι τους το αρνήθηκαν. Τόσα χρόνια που έχουμε τέτοια κατάχρηση του ασύλου οι αντιδράσεις ήταν ηπιότερες. Του τύπου «έλα μωρέ, τα παιδία παίζει».

-Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για τον παράνομο μετανάστη που ζητά στέγη και φιλοξενία σε μια ξένη χώρα σαν την Ελλάδα;

"Η απέλαση. Βρίσκονται άνθρωποι μετέωροι, χωρίς κανένα χαρτί, σε μια χώρα που οι κάτοικοί της απαιτούν να τους διώξουν. Είναι θέμα ύπαρξης. Κοινωνικής κυρίως."

-Σχεδόν σε κάθε ταινία σας ο μετανάστης είναι πρωταγωνιστής...

"Είμαι ο ίδιος μετανάστης. Έχω ζήσει σε 3 διαφορετικές χώρες και έχω βιώσει την ξένη κουλτούρα. Ξέρω καλά τι σημαίνει να μην είσαι ριζωμένος κάπου. Έχω κάτι το μετέωρο μέσα μου και αυτό μου επιτρέπει να ταυτιστώ με αυτά τα μετέωρα παιδιά. Με τραβάει πολύ η έννοια του ξένου. Ο «ιερός» άνθρωπος του Καμί που παλεύει να βρει θέση σε μια μισαλλόδοξη Ευρώπη, μια ήπειρο αφιλόξενη και εχθρική στο «άλλο».

-Η Ελλάδα της κρίσης μπορεί να αντέξει άλλους μετανάστες; Τους χρειάζεται;

"Πιο πολύ από ποτέ! Έχει ανάγκη τη δημιουργικότητα, την ενέργεια, το πάθος τους για ζωή. Η ράθυμη και κακομαθημένη ελληνική κοινωνία χρειάζεται καινούργιο αίμα."

-Τελικά ο σύγχρονος Έλληνας είναι ρατσιστής και ξενοφοβικός;

"Ζούμε σε μια χώρα με διάφορες ιδεοληψίες και μας μεγαλώνουν ταΐζοντας τον εγκέφαλό μας με διάφορα παραμύθια. Έτσι, μεγαλώσαμε με διάφορα στερεότυπα. Όπως ότι ανήκουμε στη χώρα της φιλοξενίας, την ομορφότερη, το λίκνο της δημοκρατίας κτλ. Παράλληλα, μάθαμε ότι μπορούμε να ζούμε πλουσιοπάροχα δουλεύοντας ελάχιστα ή ότι αν έχουμε πολιτικό μέσο μπορούμε να πιάσουμε την καλή. Την ίδια στιγμή χλευάζαμε τους «ρατσιστές ξένους», θεωρώντας τους εαυτούς μας φοβερούς, αλέγρους τύπους, ανώτερη φυλή. Όλα αυτά αποδείχτηκαν φούσκες".

-Αλήθεια, ποια θεωρείτε τη βασική αιτία της σημερινής κατάντιας; Μιλάω για την οικονομική κρίση, που αποκάλυψε το σαθρό πολιτικό σκηνικό της σύγχρονης Ελλάδας.

"Μετά τη μεταπολίτευση δημιουργήθηκε ένα τερατούργημα με τη συνδρομή των ηγεσιών της Δεξιάς και του ΠΑΣΟΚ. Σε κάθε επίπεδο, από το ασφαλιστικό ως την παιδεία και την υγεία, στήθηκε ένα ψεύτικο σκηνικό. Ταυτόχρονα, ζούσαμε με λεφτά άλλων. Δανεικά. Ώσπου τελείωσαν κι αυτά. Και τώρα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με λίγα, καθώς και να επιστρέψουμε αυτά που φάγαμε".

-Δώστε μας με λίγα λόγια την πορεία της ζωής σας.

"Γεννήθηκα στην Αυστραλία, αλλά οι μετανάστες γονείς μου επέστρεψαν πίσω. Στα 7 μου βρέθηκα στην Ελλάδα, όπου μετακομίζαμε από γειτονιά σε γειτονιά. Έζησα στον Άγιο Νικόλαο, στην Αχαρνών, στο Άγιο Ελευθέριο και κυρίως στη Σπάρτη. Ύστερα ακολούθησαν οι σπουδές στην Αγγλία, όπου έκανα και τις πρώτες ταινίες μου". Παρά την έντεχνη προσπάθεια λαθροπροπαγάνδας,ο...σκηνοθέτας δεν μας λέει τα εξής:

-Οι γονείς του και ο ίδιος ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΟΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ;

Με άλλα λόγια,πώς μπήκαν;ΑΠΛΑ ΚΑΒΑΛΗΣΑΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΤΟΥΣ...ΚΑΛΟΔΕΧΤΗΚΑΝ;

-Μιας και "χρειάζονται το άσυλο οι μετανάστες",μήπως πρέπει να τους βάλουμε εκεί μέσα όλους και να καταργήσουμε τα Πανεπιστήμια;Σας φαίνεται αρκετά προοδευτικό αυτό;

-Αλήθεια,ΠΟΣΟ ΝΕΟΓΕΝΙΤΣΑΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ "ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ" ΚΑΙ "ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΥΣ",ΕΝΩ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥΣ";

Μήπως σε αυτή τη...δημιουργικότητα συμπεριλαμβάνεται και Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ;

-Μιας και "κάνει ταινίες για μετανάστες",γιατί δεν γυρίζει και μια ταινία όπου θα υβρίζει πχ. τους Αυστραλούς και θα εκθειάζει τους Έλληνες μετανάστες;ΤΟΛΜΑΕΙ;

-Φυσικά,δεν θα μπορούσε να λείπει και η "Τατσοπουλιάδα" περί μύθων κλπ:ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ,ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ-ΑΣ ΑΠΟΦΑΝΘΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ-ΑΛΛΑ ΤΟ ΛΙΚΝΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ,ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΤΣΟΥΖΕΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΑΡΗ!


-Επίσης,δεν λείπει και η ΠΑΓΚΑΛΕΙΑ αναφορά στο "μαζί τα φάγαμε":Πάλι ο λαουτζίκος φταίει για τον σκηνοθέτα,αφού φοβάται μη χάσει τις κρατικές (Πασοκικές) επιχορηγήσεις για τα...αριστουργήματά του!

Και μια παρατήτηση σε εκείνους που κάνουν τις ερωτήσεις:ΈΧΟΥΜΕ ΒΑΡΕΘΕΙ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ "ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ" ΣΤΟ "ΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΦΟΒΙΚΟΙ"!

Έλεος πια!Έχει καταντήσει αηδία το θέμα!ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ,ΕΙΜΑΣΤΕ!ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ,ΑΛΛΑ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΡΑΘΥΜΟΙ!

Ευτυχώς που υπάρχουν οι λαθρομετανάστες για να μας...διδάξουν τρόπους και εργατικότητα!

hellas-orthodoxy

Δεν υπάρχουν σχόλια: