Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Τατσόπουλος: «Φοβάμαι για τη ζωή μου»

Τατσόπουλος: «Φοβάμαι για τη ζωή μου»


Μια «πλάκα» στο Facebook έγινε η αφορμή για να ξεσπάσει διαδικτυακός πόλεμος και να διατυπωθούν ανοιχτές απειλές για τον συγγραφέα Πέτρο Τατσόπουλο.

Ο ίδιος αποκαλύπτει πως το χιούμορ για τον «αρραβωνιασμένο με Οθωμανό Κολοκοτρώνη» παραποιήθηκε κι έφτασε να γίνει ο εφιάλτης του.

Υπήρξαν αναρήθμητες απειλές στο διαδίκτυο για τη ζωή του και ο ίδιος δήλωσε σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Down Town» ότι όλα αυτά δεν περνούν απαρατήρητες από τον ίδιο.
Μερικά αποσπάσματα από τη συνέντευξη του του Πέτρου Τατσόπουλου στο περιοδικό «Down Town»:

Γιατί πιστεύετε ότι σας στοχοποίησαν;
Στοχοποίησαν ευθύς εξαρχής τη σειρά. Αν δείτε τα δημοσιεύματα όχι μόνο των εντύπων της άκρας Δεξιάς αλλά και πολλών άλλων που έχουν κρυφό πόλεμο με τον ΣΚΑΪ, την έχουν στοχοποιήσει πολύ πριν αρχίσει να προβάλλεται. Μας λένε «Οθωμανούς», «νεοταξίτες», ότι είμαστε «πράκτορες της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ», «μασόνοι», «Εβραίοι», «π...ηδες»... Δεν έχει καμιά σημασία ότι εγώ έχω κάνει δύο γάμους και δύο παιδιά. Είμαι «λούγκρα ξεφωνημένη», γι’ αυτό και θέλω να αποδείξω ότι είναι γκέι ο Κολοκοτρώνης! Εν τω μεταξύ έχω και τους γκέι από την άλλη πλευρά που λένε «και τι πειράζει αν ήταν γκέι ο Κολοκοτρώνης;». (γέλια) Δεν μπορώ να σταθώ πουθενά.

Θα καταφύγετε στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος;
Όχι. Να σας πω λίγο πριν απαντήσω... Το πρωτοσέλιδο της Ελεύθερης Ώρας θα το διάβαζε το 0,1% των αναγνωστών και θα τέλειωνε. Το πήραν όμως τα ακροδεξιά blogs κι επεκτείνεται σε όλο το Διαδίκτυο και γίνεται ένα «ξέπλυμα σοβαρότητας». Και το ασπάζονται όλοι χωρίς να έχουν καμιά αμφιβολία... Σ’ αυτό το διάστημα μπήκαν μέσα στο προφίλ μου χάκερ και μου έχουν πάρει τον έλεγχο. Και γίνεται ένα όργιο απειλών και βρισιών. Φίλοι μου κατέφυγαν με ομαδικές προσφυγές στο FB και έτσι κατέβασαν τη σελίδα μου.

Και τι γίνεται τώρα;
Όλα αυτά τα «λεβεντόπαιδα» που έχουν αφήσει τις απειλές θανάτου τύπου «μου έχουν ήδη φυτέψει το δέντρο», άλλοι θα με «αποκεφαλίσουν», άλλοι θα με «ανασκολοπίσουν», όλοι αυτοί οι «λεβέντες» δεν ξέρουν ότι αφήνουν τα «ηλεκτρονικά τους ίχνη» και μπορούν να εντοπιστούν. Εκτός και αν όλοι αυτοί πετάξουν το PC τους στα σκουπίδια, που τους το συμβουλεύω κιόλας. Με ενδιαφέρουν οι άμεσες συνέπειες αυτού του κύματος παράνοιας.

Φοβάστε;
Με πήρε τηλέφωνο ο Δημήτρης Αβραμόπουλος. Ήταν πολύ φιλικός και ενθαρρυντικός για τη σειρά. Μου είπε να μη δίνω σημασία. Αυτή η κουβέντα με τον Αβραμόπουλο μου έδειξε ότι δεν υπάρχει, προφανώς, κάποιο οργανωμένο σχέδιο να με σκοτώσουν. Δεν νομίζω ότι υπάρχει συμβόλαιο θανάτου. Φοβάμαι όμως το μικρό ανεγκέφαλο 20άρη που θα πιστέψει τις ίδιες του τις απειλές και θα μου επιτεθεί στο δρόμο. Φοβάμαι τους «αδέσποτους».

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου 2011, 03:02

Zougla

Δεν υπάρχουν σχόλια: