Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Ἡ Ἑλληνική σημαία εἶναι φασιστικό σύμβολο, γιὰ τὸ κίνημα τῶν διοδίων!


Τὸ παρακάτω κείμενο ἔλαβα ὡς μήνυμα ἀπό ἕναν καλό φίλο καὶ ἀπεφάσισα νὰ ἀναδημοσιεύσω ἄμεσα.

Ἐδῶ καὶ λίγες ἑβδομᾶδες «φωνάζω» σχετικῶς μὲ τὸ καπέλωμα τοῦ «κινήματος τῶν διοδίων» ἀλλὰ μᾶλλον φαινόμουν γραφικὴ, ἐκνευριστικὴ καὶ σὲ πολλοὺς ἀντιπαθής!

Ἀγαπητοί συνέλληνες, δὲν θά σᾶς κάνω κανένα κήρυγμα!

Θέλω ἀπαντήσεις καὶ μετὰ, ἐὰν μὲ καλύψετε, θὰ εἶμαι στόν δρόμο μαζί σας!

Ἐρωτήματα παρατηρήσεις:

Πρῶτον: ἡ περιγραφή ποὺ παρουσιάζει τὸ ΛΗΜΕΡΙ (καὶ φαντάζομαι πὼς κάποιοι θὰ ἔχουν ἤδη διαβάσει) δὲν ἀποδεικνύει ἕνα πανελλήνιο κίνημα, μὴ «κομματικοποιημένο». Μᾶλλον τὸ ἀντίθετον διαφαίνεται! Καὶ θὰ μποροῦσα νὰ μιλήσω ὄχι γιὰ πανελλήνιον κίνημα ἀλλὰ γιὰ πανελλήνιον ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΝ κίνημα!!! Διότι ὅταν τὸ «κεντρικότερό» μας σύμβολο ποὺ λέγεται σημαία, χαρακτηρίζεται ὡς κάτι φασιστικό, τότε νὰ τὸ χαίρεστε τὸ ἀνθελληνικό σας κίνημα!!

Δεύτερον: Τὰ «σύμβολα» τοῦ συγκεκριμένου κινήματος ἔχουν προσδιοριστεῖ ἀπό κάποιες «ἐπιτροπὲς κατοίκων». Ἐὰν μέσα σὲ αὐτὰ «χωθεῖ» καὶ ἡ ἑλληνικὴ σημαία, αὐτό καταρρίπτει κάτι ἀπό τοὺς στόχους τῶν ἐπιτροπῶν; Καὶ γιατὶ οἱ «ἐπιτροπὲς» δέχονται σημαῖες τοῦ ΠΑΜΕ, τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ἤ τοῦ ΑΝΤΑΡΣΥΑ νὰ ἀνεμίζουν στὶς κινητοποιήσεις τους; Δὲν τοὺς ἐνοχλεῖ τὸ κομματικό ἀλλὰ τοὺς ἐνοχλεῖ τὸ ὑπερκομματικό;

Τρίτον: Διάβαζα προσφάτως ὅτι ἰσχυρίζεστε πώς ἔχετε φθάσει στὸ 30% τοῦ συνόλου τῶν πολιτῶν. Ἔχετε ἐξηγήσει σὲ ΟΛΟΥΣ αὐτούς τοὺς πολίτες τὸ μένος σας κατὰ τῆς Ἑλληνικῆς σημαίας; Εἶστε ἀπολύτως σίγουροι πώς θά δεχθοῦν ἀδιαμαρτύρητα τὶς θέσεις σας ὅλοι; Κι ἐὰν ναί, τότε μήπως καλλίτερα νὰ περνούσατε γιὰ δράσι στὰ Σκόπια ἤ στὴν Ἀλβανία ἤ στὴν Βουλγαρία; Γιατί ἡ ἀποστροφή σας γιὰ τὸ κεντρικό μας σύμβολο καταδεικνύει καὶ τὰ ὅσα αὐτὸ πρεσβεύει. Καταδεικνύει καὶ ὅλη τὴν Ἑλλάδα. Τὴν ὁποίαν ὅμως δὲν δείχνετε νὰ θέλετε μέσα στὰ πόδια σας. Συνεπῶς; Σὲ τί στοχεύετε;Σὲ ἕνα «πανελλήνιον κίνημα» ποὺ ἀπό κάτω περίτεχνα ἔχουν χωθεῖ ξένοι δάκτυλοι, ποὺ διόλου δὲν νοιάζονται φυσικά γιὰ τὸν τόπο ἀλλά μόνον γιὰ τὴν ἐπιβολή μίας ἐξουσίας συγκεκριμένης; Κι ἐπεί δή αὐτὴ ἡ μορφή ἐξουσία δὲν εἶναι κοινῶς ἀποδεκτή, μασκαρεύεται καὶ κρύβεται πίσω ἀπό ἕνα κοινωνικό καὶ οἰκονομικό πρόβλημα;
Ἀναμένοντας ἀπαντήσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: