Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ:ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΑΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΤ ΠΟΥ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ,ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ!


Δείτε το βίντεο και φρίξτε-απαιτούνται πολύ γερά νεύρα:


ΜΩΡΗ ΠΑΛΙΟΞΕΦΤΙΛΑ ΣΤΑΗ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΣΥΖΥΓΕ ΜΕΓΙΣΤΑΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΜΠΛΟΥΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ,ΓΙ'ΑΥΤΟ ΣΕ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ;ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΕΛΕΕΙΝΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΛΑΟ ΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΕ "ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ";

Γιατί τόση μανία με το ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ,πασοκικό φερέφωνο;

Γιατί τόσο κόμπλεξ με την Αγία Λαύρα και τον Παλαιών Πατρών Γερμανό,που έφτασες στο σημείο να αμφισβητήσεις την ύπαρξή του ως ιστορικό πρόσωπο (ευτυχώς η θολοκουλτουριάρα Κουλούρη σε διόρθωσε,για να μην εκτεθείς περισσότερο);

Γιατί τόσο μίσος για την ημερομηνία της 25ης Μαρτίου;ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΜΠΙΠΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ;
Είναι εξωφρενικό η Κρατική Τηλεόραση,που πληρώνει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ο κάθε Έλληνας,να κάνει τέτοια ελεεινή προπαγάνδα ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821,την ώρα που μέσω γελοίων εκπομπών (όπως της Βουλευτίνας Τσόκλη),προσπαθεί να μας πείσει για τους "καλούς και ανεπτυγμένους Τούρκους"!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΣΤΑΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΝΕΤ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΤΣΟΥΖΕΙ ΤΟΥΣ ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ Η ΑΡΡΗΚΤΗ ΣΧΕΣΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ-ΕΘΝΟΥΣ,ΞΑΝΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ:

«Έκατσα που εσκαπέτισαν με τα μπαϊράκια τους απεκατέβηκα κάτω. Ήταν μιά εκκλησία εις τον δρόμον, η Παναγία στο Χρυσοβίτσι, και το καθησιό μου ήτο όπου έκλαιγα την Ελλάς...Σίμωσα, έδεσα το άλογό μου σ' ένα δένδρο, μπήκα μέσα και γονάτισα. Παναγία μου είπα από τα βάθη της καρδιάς μου και τα μάτια μου δάκρυσαν. Παναγία μου βοήθησε και τούτη τη φορά τους Έλληνες να ψυχωθούν. Έκανα το Σταυρό μου, ασπάσθηκα την εικόνα της, βγήκα από το εκκλησάκι, πήδηξα στο άλογό μου και έφυγα. Σε λίγο μπροστά μου ξεπετάγονταν οχτώ αρματωμένοι, ο εξάδελφός μου ο Αντώνης Κολοκοτρώνης και επτά ανήψια του. - Κανείς δεν είναι στην Πιάνα, μου είπε ο Αντώνης. Ούτε στην Αλωνίσταινα. Είναι φευγάτοι. - Ας μη είναι κανείς αποκρίθηκα. Ο τόπος σε λίγο θα γιομίση παλληκάρια...Ο Θεός υπέγραψε την λευτεριά της Ελλάδος και δεν θα πάρη πίσω την υπογραφή του».

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ,ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ "ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ" ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ!
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ,ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΝΕΟΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: