Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Εναν Ψυχίατρο παρακαλώ....Επειγόντως !


Έχω πρόβλημα και μάλιστα σοβαρό. Το τελευταίο χρονικό διάστημα νομίζω ότι είμαι κόκορας.
Η σκηνή του ποιητή Τιμολέοντα Φανφάρα
Γ.Μιχαλακόπουλου και του Βασιλάκη –Γ. Κωνσταντίνου από τη ταινία ΄΄Ξύπνα Βασίλη΄΄ του Δαλιανίδη αν δεν απατώμαι, μου έχει καρφωθεί και επαναλαμβάνεται χωρίς σταματημό.-Για τους νεότερους έχω στο τέλος του κειμένου το βίντεο της σκηνής- Ένα ΄΄κικιρίκου΄΄ ανεβαίνει από το λαιμό προς στο στόμα με σκοπό την έξοδο απ τη στοματική κοιλότητα κι όσο κι αν προσπαθώ να το κρατήσω δυσκολεύομαι αφάνταστα...
Εκεί που πάει να βγει, το αρπάζω αλλά όλο και περισσότερο αυτό ξεφεύγει. Μάχη σας λέω πραγματική...Αφήστε που έχω γίνει επιθετικός και βλέπω γύρω μου κοπάδι από ανθρώπους κότες...Είμαι να κάνω γιουρούσι και να αρχίζω να ξεπουπουλιάζω-. Έθεσα το ζήτημα στην αυτού μεγαλειότητα εαυτό μου ΄΄δικέ μου -του λέω- βάλε όπισθεν, δε πάμε καλά. Σε περίπτωση κατά την οποία ολοκληρωθεί η μεταμόρφωσή σου σε κόκκορα δύο τινά μπορεί να συμβούν, το ένα είναι να καταλήξεις κρασάτος σε ξηρομερίτικο τραπέζι, που είναι και το πιο ανώδυνο. Βγαίνεις νοκ άουτ μια και έξω...Αν όμως συμβεί το άλλο και σε βάλουν σε κοτέτσι με καμιά εικοσαριά κότες, πως τα βγάζεις πέρα; Το ξεπουπούλιασμα πες εντάξει, το άλλο όμως, πως να ικανοποιήσεις τόσες κότες στη κατάσταση ερωτικού γήρατος που βρίσκεσαι΄΄ Με άκουσε με ενδιαφέρον, δε μπορώ να πω, τα επιχειρήματα μου ακαταμάχητα.... Οπότε ανέκρουσε πρύμνα ΄΄Μεγάλε μου λέει να τα βρούμε, να ανακαλύψουμε το αίτιον του προβλήματος, γιατί σου συμβαίνει αυτό;΄΄ Έτσι λοιπόν το αναλύσαμε και βρήκαμε το αίτιον . Είμαι μια βαθιά καταπιεσμένη πολιτική προσωπικότητα Το πολιτικό περιβάλλον γύρω μου με τρελαίνει... Ένας πρωθυπουργός ΜηΚυΟ, που γυρίζει σαν το ζήτουλα από χώρα σε χώρα, πάσχων απ το σύνδρομο Κουροπάτκιν [ Αθηναϊκή Εφημερίδα σε πρωτοσέλιδο οχτάστηλο έδινε οδηγίες – Δεξιότερα Κουροπάτκιν, απευθυνόμενη στο Ρώσο στρατηγό που οδηγούσε τα Τσαρικά στρατεύματα στον Ρωσοιαπωνικό Πόλεμο το 1904, λες και αυτός στη Σιβηρία διάβαζε αθηναϊκό τύπο... Βέβαια η παράλειψη του αυτή του στοίχισε την ήττα στο Μούκδεν! Ας πρόσεχε...] νομίζοντας ότι κάποιοι επηρεάζονται όταν τον βλέπουν. Το αντίθετο θάλεγα, με το που τον βλέπουν, λένε εγκαταλείψτε την Ελλάδα, κοιτάξτε ποιόν διάλεξαν για Πρωθυπουργό, απελπισμένοι είναι! Κικιρί....Σκάσε γαμώ το μας ακούνε....
Αποδεδειγμένα ψεύτης, εξαπάτησε τον ελληνικό Λαό, τον έβαλε στο γύψο γιατί δικτατορία έχουμε. Μας κυβερνάει δικτατορικά η τρόικα, κάνει ότι θέλει, δεν τη ψηφίσαμε, αλλά μας κάθισε στον σβέρκο. Δε μας ρώτησε αν θέλουμε. Πουλήστε λένε τώρα, δώστε τα όλα!΄΄Κικιρίκου, κικιρίκου΄΄΄Βαστάτε τη Μύκονο παιδιά είμαι σίγουρος ότι τη λιγουρεύονται οι Άγγλοι, έχω πληροφορίες σας λέω...Κλέψανε, φάγανε, εγώ μα τη Παναγία τον Πάγκαλο, δε τον ξέρω, αυτοί τα φάγανε μόνοι τους, όχι μαζί. Εκείνο το εκατομμύριο από τη Ζίμενς παραμένει ορφανό ακόμα κι ο Τσουκάτος ελεύθερος....Κότες, κότες βλέπω παντού κότες...Βοηθάτε παιδιά...Είμαι κόκορας...
Σήμερα ήμουν στην Αθήνα, άνθρωποι παγωμένοι, φοβισμένοι, ταλαιπωρημένοι, φτωχοί, συνωστισμένοι στα λεωφορεία, απεργίες, ο γέρος έβριζε τη χοντρή που τον τσάκισε, η φοιτητριούλα διαμαρτυρόταν για τον Ιρακινό που της έπιανε το ποπό, χωρίς να το θέλει, ο Αλβανός που γκάριζε στο κινητό, η γιαγιά που διαμαρτυρόταν για το εισιτήριο από ένα ευρώ σε ένα σαράντα... μια βαβυλωνία η Αθήνα, ένα πείραμα παγκοσμιοποίησης η Ελλάδα... μια δοκιμή ορίων αντοχής του νευρικού συστήματος... Κικιρίκου και πάλι Κικιρίκου....Σκάσε σε παρακαλώ...μας ακούνε, θα μας βάλουν σε κοτέτσι...Βοήθεια!
Γυρίζω σπίτι, λογαριασμοί, 240 ευρώ ΔΕΗ, 160 κοινόχρηστα, 120 ΟΤΕ και ίντερνετ, 70 το νερό, 250 τα φροντιστήρια της μικρής. 200 ευρώ τη βδομάδα για σούπερ μάρκετ, κοντά στα 1550 και δε βάζω τις δόσεις ενός στεγαστικού και μιας κάρτας, τις βενζίνες για τα αυτοκίνητα. Και η σύνταξη πετσοκομένη από τον Αβερελ Πρωθυπουργό στα 1350, δε βγαίνουν οι προσθέσεις παιδιά μου, δε βγαίνουν Τι κάνουμε; Κικιρίκουουουου.
Και από την άλλη έχεις και την παρθένα της πολιτικής, Ντόρα Μητσοτάκη- Μπακογιάννη –Κούβελου, μη με παρεξηγείτε εννοώ ότι προήλθε από παρθενογένεση η Κυρία, δεν βρισκόταν εδώ αυτή το προηγούμενο χρονικό διάστημα, άλλη ήταν στη θέση της και κατηγορεί τόσο το ΠΑΣΟΚ όσο και τη Ν. Δ. για τη καταστροφική τους πολιτική... Σας παρακαλώ κυρία μου δεν είμεθα ηλίθιοι, απλοί μαλάκες είμαστε, αλλιώς δεν εξηγείτε ότι βρήκατε κόσμο να βάλετε στο από-κομμα σας
Η Νέα Δημοκρατία παρακολουθεί ανέτοιμη, όντας σε περίοδο προσαρμογής στην νέα εποχή Σαμαρά, προσπαθώντας να αρθρώσει πολιτικό λόγο, κουβαλώντας τα λάθη της εποχής Καραμανλή και πληρώνοντας την ατολμία του τέως ηγέτη της... Θα μπορέσει να αποτελέσει την εναλλακτική λύση; Θα μπορέσει να πείσει το κόσμο ότι πλέον είναι διαφορετική, ότι είναι άλλη; Ο χρόνος θα δείξει
Και παίρνεις το τελειωτικό σου κτύπημα με τη τελευταία δημοσκόπηση στο ΜΕΓΚΑ φυσικά –πού αλλού;- όπου υποστηρίζεται ότι η διαφορά μεταξύ των δύο κομμάτων, ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. είναι στο 5%. Τα τινά είναι και πάλι δύο, Το πρώτο ότι μας δουλεύουν, γνωρίζουν τη κατάσταση και μας εργάζονται κανονικά, άλλωστε τα ΜΜΕ εργολαβικά στηρίζουν το ΠΑΣΟΚ, το δεύτερο κι εδώ είναι το πρόβλημα, να αληθεύει, δηλαδή ένας ολόκληρος λαός, πρασινομπλέ και κόκκινος, και παντός άλλου χρώματος, στη κυριολεξία, βιασμένος, πεσμένος στο καναβάτσο, λέει δώσε κι άλλο άρχοντά μου, σφάξε με Αγά μου να αγιάσω... Εθνικός μαζοχισμός; Τρέλα; Δε μπορώ να πω για τους άλλους Το πρόβλημα το έχω εγώ παιδιά μου Πιστεύω πως είμαι κόκορας.... Κικιρίκουουου... Κικιρίκουουου Δεν είμαι καθόλου καλά! Έναν ψυχίατρο σας παρακαλώ... Επειγόντως...

Δεν υπάρχουν σχόλια: